Згідно зі статтею 9 пункту 1 Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право протягом 14 днів обміняти товар неналежної якості на аналогічний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, кольором, розмірами або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
До зоотоварів застосовуються ті ж правила, що й до товарів для людського використання. Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки вашого замовлення.
Обмін товару неналежної якості можливий, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, упаковка.
У разі відсутності в магазині аналогічного товару, покупець має право купити будь-які інші товари з асортименту магазину з відповідним перерахунком вартості або отримати назад гроші за повернутий товар, або придбати аналогічний товар при першій же поставці відповідного товару, про що продавець зобов'язується повідомити покупця в день поставки (стаття 9 пункт 2 Закону).
При поверненні грошей розрахунки з покупцем проводяться за ціною товару на момент покупки.
Умови обміну та повернення товару неналежної якості:
1. Заміна або повернення товару з виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (суттєвим недоліком) здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
2. Якщо виникають проблеми з товаром, перш ніж звертатися, переконайтесь, що ви ознайомилися з інструкцією по експлуатації товару (якщо така є). Зазвичай в кінці інструкції є розділ з типові проблеми та їх вирішення.
3. Повернення або обмін товарів неналежної якості здійснюється через відправку товару покупцем і продавцем через службу доставки (транспортну компанію).
Повернення грошей можливе в день повернення товару або, якщо грошей немає в касі, протягом максимум 7 днів.
Обміну та поверненню НЕ ПІДЛЕЖИТЬ:
1. Список товарів неналежної якості, що не підлягають обміну та поверненню [перейти].
2. Товар, не має суттєвих недоліків, з моменту покупки якого минуло більше 14 днів.
3. Товар, не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні.
4. Товар має механічні пошкодження, порушено упаковку, в процесі експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, ознаки стороннього втручання (відкриття, спроба ремонту) і ін.
Щоб уникнути непорозумінь, будь ласка, уважно перевіряйте товар при отриманні або в присутності кур'єра. Якщо вам не подобається розмір, зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, поверніть замовлення, зв’язавшись з менеджером магазину. У разі відмови від товару неналежної якості після доставки, покупець самостійно оплачує повернення товару продавцю службою доставки (транспортною компанією).
Претензії щодо зовнішнього вигляду і механічних пошкоджень приймаються тільки при доставці (при отриманні).
Оформлюючи замовлення в інтернет-зоомагазині Ветмаркет, ви погоджуєтеся з умовами роботи нашого магазину.